Lyckad Valborg. !

Uppdateringen har varit lite seg de senaste. Men jag har haft väldigt mycket att göra både i skolan och utanför. Men nu känner jag att jag kan slappna av i några dagar iallafall och denna långhelgen kommer nog bli toppen. 
Starten igår med Valborg var riktig lyckad! Middag hemma med familjen och två andra familjer vilket var väldigt trevligt. Sedan tog jag mig vidare till en kompis som hade fest och denna fest var väldigt lyckad. Jag kom hem vid 2 och så gick jag och la mig ganska så direkt. Idag vaknade ja vid ett och har bara tagit det lugnt. Jag ska troligtvis träffa Elin snart så ska vi softa lite innan möte och träning med fotbollen. Efter de ska vi kanske till en kompis och ha det trevligt! 

Lite mobil bilder från kvällen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: