Jobbig dag!

Ännu en dag med dålig uppdatering. Idag var det en ganska jobbig skoldag för min del. Allmänt trött och seg och tråkiga lektioner gjorde det inte bättre. Efter skolan gick jag hem och la mig i soffan och började kolla på oitnb (om man skriver så?! Haha) men det resulterade att jag somnade. Egentligen skulle jag plugga och gymma idag men jag hade ingen motivation eller ork för det. Dessutom var det skit väder, ös regnade, åskade, blixtrade osv. Det blev till och med översvämning på flera ställen i Lerum så brandbilar, polisbilar och bärgningsbilar höll på för fullt och fixade. Men när det slutade lite åkte jag och pappa och hämtade ut min klänning som hade kommit. Dock var den för liten så resten av kvällen har jag spenderat framför hemsidor för att försöka hitta någon annan. Får fortsätta imorgon och försöka beställa något då! 
SO lektionen blev till en bildlektion för mig, enda bilden från idag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: