Full rulle!

Känslan att lägga sig i sin säng och kunna andas ut ordentligt är helt underbart. Jag har hållt igång otroligt mycket känns det som de senaste dagarna. Igår var det skola först sedan hade vi tidig match mot Jitex. Den matchen spelade vi riktigt bra tycker jag och vi hade verkligen chans för vinst. Men tyvärr lyckades dom göra ett skitmål och sedan ett klassmål på de så matchen slutade 2-0 vilket var lite segt. Sedan satt jag och pluggade till kl tolv inatt innan jag gick och la mig. Idag har jag varit i skolan , kom hem och solade en liten stund innan jag förberedde mig för träning men innan den hade vi en kväll med klassen och föräldrarna. När jag kom hem från träningen, som dessutom var seg och ganska onödig idag eftersom vi bara var 7 st, fixade jag mig snabbt för att sedan se på resterande halvlek av damernas CL final. En riktigt spännande match men tyvärr gick det inte för Tyresö som troligtvis får lägga ner nu eller något p.g.a ekonomiska problem, vilket jag tycker är tråkigt.. Men nu ska jag iallafall kolla på ett avsnitt av OITNB innan jag går och lägger mig. Ska bli underbart med helg imorgon ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: