En bättre Onsdag!

Denna dagen har väl ändå varit helt okej. Skoldagen gick fortare än väntat och den har varit ganska intensiv tycker jag för jag har fått gjort mycket. Efter skolan åkte jag och Alicia hem till mig och åt, snackade, fotade, kollade på film mm. Alltid lika kul att göra något efter skolan. När jag lämnat Alicia åt jag lite innan jag och Sofie möttes vid gymmet för att träna. Vi körde i ca 1 timma vilket jag kände verkligen räckte idag eftersom jag är såå trött i kroppen efter all fotboll, haha. Men det var ändå skönt att röra lite på sig. Nu har jag duschat och ätit lite och ska sätta på Lost, jag har endast 2,5 avsnitt kvar av hela serien så ska kolla klart dom nu eller imorgon! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: