Bra start på helgen!

Dagen och kvällen igår var väldigt bra. Efter skolan åkte jag och Emelie hem till mig och tig det lugnt, snackade och hade kul innan vi åkte vidare till Emelie för att äta middag. Sedan åkte vi och kollade på delar av två fotbolls matcher och efter de åkte jag, Emelie och Simon hem till Emelie. Där pratade vi, kollade på en halv film osv. Både kul och skönt. Jag kom hem strax innan 1 och då satte jag på ett OITNB avsnitt innan jag somnade. Idag vaknade jag vid 10 och hjälpte mamma att städa och nu har jag fixat mig. Nu ska jag och mamma åka till Göteborg och kolla på balklänning, om jag inte hittar någon idag måste jag hitta någon jag kan beställa. Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra, men det blir nog en bra dag ! 





Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

snygg outfit!

2014-05-24 @ 13:23:22 - http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: