Underbart!

Jag är så himla glad att denna skoldagen är över. Jag har verkligen inte sett fram emot den och det är så skönt att den är avklarad. Hade först Svenska Nationella prov som ändå kändes bra, och i följd av de 2 timmars rast, vilket resulterade även idag ett lost avsnitt i skolan. Sen började jag lite tidigare än resten av klassen eftersom jag skulle göra ett SO prov som jag missat, kändes ändå bra så hoppas verkligen på godkänt där. Nu har jag även suttit i ca 1 timma med en SO uppgift som ska in nästa vecka. Kom faktiskt en bra bit på vägen så får fortsätta snart igen när jag hittat nya krafter. Nu ska jag vila lite, jag har otroligt ont i ryggen efter att ha suttit konstigt hela dagen. Senare ikväll är det även träning som ska bli kul, hoppas att det inte regnar bara!

Blir så glad av dig!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: