Underbar seger!

Så sjukt underbar vinst asså! Jag var verkligen nervös innan match start och hade en riktigt dålig magkänsla, trodde faktiskt lite på förlust. Men även idag gav vi motståndarna en otroligt hård kamp och visade dem att Lerums IS är att räkna med. Eriksberg som är ett av Göteborgs bästa lag var väldigt bra men vi stoppade dem i tid och det blev inga mål för deras del. Men vi fick tryckt in både 1-0 och 2-0 innan dommaren blåste av matchen. En riktigt skön känsla att ha fått vinna vår första match i DM. I princip hela dagen har gått till detta känns det som iallafall, jag har heller inga planer för ikväll så ska väl försöka hitta på något. Men nu ska jag städa lite i mitt rum och vila min kropp lite! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: