Tråkig förlust!

Matchen gick väl inte något vidare bra. Vi hade det väl lite kämpigt idag och fick inte in vårat spel. Får hoppas att det kommer nu när serien sätter igång så vi får lite motivation. Men denna matchen skriver vi förlust på och går vidare till nästa. Förutom att matchen inte gick så bra så var det helt underbart att spela utan underställ och vara varm. Det var verkligen länge sedan man kände den känslan. Fick dock en smäll på min tumme också så den hänger inte riktigt med.. Får hoppas att det går över tills imorgon och att det inte är något speciellt. Snart är det middag som gäller och sedan ska jag kanske plugga lite. Annars kör jag nog mys i sängen med något film, funderar på att titta på frost som jag inte gjort än, skäms på mig! 

Skön bild från sista seriematchen förra säsongen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: