Tillbaka efter en lyckad helg!

Har varit borta från bloggen i några dagar nu och tror att det har varit lite bra för mig. Helgen i hovfjället var riktigt lyckad, tyvärr dålig skidåkning men goa människor gjorde det hela riktigt bra. De två första dagarna denna veckan då, igår var jag trött som ett as eftersom jag inte sovit så mycket i helgen. Sen hade vi en lång och seg dag i skolan som inte gjorde saken bättre. Idag hade vi kort dag eftersom vi endast gjorde engelska nationella och sedan slutade. Då åkte jag till Göteborg med tjejerna för att både äte och kolla i lite affärer. Fick med mig några saker hem som jag haft ögonen på ett tag så lägger upp bilder på de i veckan tror jag. Jag ska försöka fixa bilderna från i helgen tills imorgon eftersom jag hade med min kamera, får se hur mycket jag hinner fixa. Har även en hel del i skolan nu som måste prioriteras så jag ska försöka göra det bästa av situationen. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: