Ta ut sig helt!

Trots att jag var hur trött som helst innan träningen så var det ganska skönt att okmma ut och röra på sig lite. Idag var vi inte så himla många men tillräckligt för att det skulle bli bra tempo men ändå riktigt kul. Avslutningen som blev ett x antal ruscher (eller hur det stavas) kändes dock otroligt mycket i hela kroppen, men varje liten konditions träning gör ju skillnad i slutändan. Nu är jag egentligen redo för att sova men ska läsa igenom några HKK sidor innan jag somnar eftersom vi har prov imorgon. Denna veckan har verkligen gått fort och det känns som jag har hunnit med mycket men vet inte riktigt om jag bara inbillar mig ;) Imorgon är det iallafall helg vilket ska bli underbart. De enda som är inplanerat hittills är att jag ska vara med Alicia imorgon iallafall, resten av helgen återstår att se vad som händer. 

Detta hade jag inte tackat nej till just nu! Åå va underbart! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: