Ny bäddad säng!

Nu ligger jag nerbäddad i min underbara ny bäddade säng. Träningen idag var väldigt chill, lite knasigt med tränare så vi avslutade även träningen ensamma. Men det är skönt med några sånna här avslappnade och roliga träningar ibland också så det inte blir för seriöst. Nu på kvällen har jag förutom att jag bäddat rent även packat i princip klart till helgen. Inte så mycket som ska med men ska ändå lägga ner lite mer imorgon. Fredag imorgon då, ska bli underbart skönt. Jag och Alicia ska hit efter skolan för att göra pannkakor och kolla på Lost, haha underbart! Lite senare kommer Elin så ska vi handla lite och sånt till helgen, måste ha med oss godis såklart ;) Och sen sover Elin här eftersom vi ska upp vid typ 4 på lördag.. ?!! Men det ska bli riktigt kul att komma iväg en helg men underbara människor! 

Haha, såå sugen just nu ;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: