Första nationella!

Samtidigt som denna dagen har känts lång så har det gått ganska fort. Startade med första skriftliga nationella i morse som gick lite fortare än vad jag iallafall räknat med. Så vi hade 2 timmars rast, vilket resulterade att vi slog oss ner i soffan för att kolla på serier ;) De två sista lektionerna var ganska sega eftersom man var ganska trött osv. Så när jag kom hem och hade fått lite mat i magen somnade jag ganska snabbt med SO boken i sängen.. Ganska standard för mig när jag ska försöka plugga. Men sen fick jag läst lite innan jag åkte ner till gymmet och körde hårt i ca 1,5 timma, riktigt skönt. Nu ska jag läsa lite mer om andra världskriget innan jag somnar eftersom dagen imorgon blir lång.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: