Fin Begravning! ♥

Det är så himla mycket känslor i mitt huvud idag och under denna tiden. Det är så otroligt mycket att ta in. Begravningen var iallafall väldigt fin men väldigt jobbig. Upp mot 300 personer var nog där så det blev en stor och lite längre begravning än va jag trodde att det skulle bli. Men som sagt, väldigt fin, väl planerad, fina låtar osv. Det är skönt att denna dagen är över snart så att man kan slappna av lite och inte behöva gå runt och oroa sig lika mycket. Självklart kommer det fortfarande vara ett enormt tomrum i oss men nu har vi iallafall fått säga hejdå. 
Erik kommer fortfarande finnas med oss och han kommer för alltid vara min stora kusin som jag ser upp till!♥ 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: