Färgat håret!

Älskar verkligen tisdagens skoldagar. Väldigt lugna och sköna lektioner och så slutar vi tidigt. Efter skolan åkte jag och Emelie och köpte färg för att sedan åka hem igen och färga mitt hår. Det blev samma färg som jag färgade för ca 3 månader och jag blev väl nöjd. Det blev lite brun/rött beroende på vilket ljus man står i typ. Men bilder kommer troligtvis imorgon. Sen var Emelie kvar här ett tag sasmtidigt som jag fixade en klänning, och så pratade vi om en del olika saker. Alltid kul och skönt att vara med kompsiar ;) sen hade vi sen träning idag så var iväg på den och har nu varit hemma en stund. Ska fixa till lite saker i mitt rum och sedan ska jag sova. Imorgon har vi lång skoldag och efter skolan ska jag nog hem för pappas kompis / en familje kompis, ska komma hit på middag och kanske sova här (?). 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: