Eriks grav!♥

Detta blev verkligen en slappis dag, men det behövdes. Jag sov en stund först och sedan pluggade jag lite men orkade inte alls länge. En stund efter middagen åkte vi till Eriks grav, andra gången jag var där. Jag har inte tagit mig mod att åka dit flera gånger, vet inte om det är för att jag fortfarnde inte insett att jag aldrig mer kommer träffa honom eller vad det är, det känns bara så konstigt att vara där. Men nu har jag iallafall gjort det och det känns väl okej, ska dit snart igen tror jag. Nu ska jag kolla på ett Lost avsnitt innan jag somnar. Imorgon ska vi ha volleyboll turnering i skolan vilket jag inte är jätte taggad för eftersom min tumme inte mår 100.. Får se hur det kommer gå, men det är väl iallafall skönt med lite annat än vanliga lektioner osv. Imorgon kväll ska jag för första gången spela match med Lerums damlag, vilket ska bli super kul. Jag är dock så nervös så jag inte vet vart jag ska ta vägen, men det ska bli otroligt kul att få spela på lite högre nivå. 

Bild tagen efter begravningen♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: