En liten utflykt!

Då har vi kommit hem från vår lilla utflykt. Det var riktigt skönt att komma till Orust som jag spenderat många sommrar med kusinerna på. Extremt många minnen som finns och jag längtar till att få berätta och visa för mina barn hur vi hade det när vi var små. Så håller tummarna för att det inte förändras för mycket. Efter att vi ätit lunch, fikat, promenerat mm hos farmor och farfar så åkte vi till Tjörn för att kolla till båten. Så det drog väl ut lite på tiden men det va väl bra ändå. Nu är vi hemma och jag ska sätta på det nya TVD avsnittet innan vi ska äta middag. Ikväll ska jag troligtvis träffa lite kompisar, vet inte hur det blir exakt än men det blir nog bra. 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: