Duktig!

När jag kom hem från skolan satte jag mig direkt och gjorde lite SO och fick gjort det viktigaste iallafall så det var riktigt bra. Sen var min tanke att kolla något Lost avsnitt men somnade direkt och vaknade lagom till middagen. Nu efter har jag packat lite, eller iallafall förberett en del och tagit fram lite saker. Blev ingen träning idag, känner att simmningen i skolan fick räcka, haha. Men jag ska ändå ta en ordentlig dusch snart och sedan ska jag gå och lägga mig. Imorgon väntar prov i princip hela skoldagen för min del, så måste vara pigg i huvudet och inte så trött som jag varit idag! 

Ser fram emot lilla skidresan till helgen mer och mer! En bild för ett antal år sedan ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: