Bra kväll med kompisar!

Kvällen igår blev även den lyckad tycker jag. Strax efter åtta kom lite kompisar hit så satt vi och snackade ett tag, ganska länge faktiskt ;) Sen åkte vi och köpte lite godis och sånt och efter de åkte vi tillbaka hit. Dom gick vid ett och då städade jag bara lite och sedan gick jag och la mig vid två. En trevlig och skön lördags kväll. I morse vaknade jag vid 9.30 av mig själv, eller egentligen av att pappa och Viktor sägade utanför mitt fönster. Men jag ska väl inte klaga på dom eftersom dom bygger balkongen jag kommer använda mig mycket av senare. Strax efter 10 kom mamma in i mitt rum då jag lagt mig och börjat sova räv lite i hopp om att hon skulle gå. Men hon "väckte" mig så nu har jag ätit lite och sitter och pluggar. Jag har en del att göra och har kommit igång bra så ska lägga några timmar på detta nu. Senare idag har vi match, jag ska inte spela eftersom jag spelade hela matchen igår. Men jag ska dit och kolla och funderar på att ta med kameran och försöka knäppa några bilder. 

 

Kommentarer
Postat av: Anja

Hej!
Jättebra blogg!
Startade upp min blogg för inte så länge sedan, och jag skulle uppskatta om du kunde gå in och titta lite och lämna lite konstruktiv kritik i kommentarsfältet!

Tack så mycket!

//Anja

2014-03-16 @ 16:08:35 - http://dinisaurie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: