Bra dagar!

Uppdaterade inte alls igår men jag hade en rioktigt bra dag. Slutade tidigt så åkte in till Göteborg med några kompisar och kollade i affärer och så. Sen när vi kom hem träffade vi lite kompisar som vi senare påå lvällen träffade igen. Emelie och Elin tog ett natt bad och lite senare var vi några som åkte till donken. Kom hem ganska sent med Elin och Alicia till mig så vi somnade ganska fort. Imorse gjorde vi massor med pannkakor, kollade på film osv. Sen kom Max en liten stund och sen när jag och Alicia var ensamma igen åt vi lite mer pannkakor och sånt. Innan hon gick kollade vi på tva avsnitt av Lost, hon har fått mig att börja kolla på den nu ;) Men snart ska jag åka till Sofie så blir det väl lite myskväll eller nått, skit väder ute så det är ju inte så kul att hitta på något.. 
Här är iallafall en del bilder från igår och idag! :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: