3/3-14!

Idag har jag väl varit igång hela dagen, inte sovit en blund efter skolan så det är ju bra ;) Skoldagen var ju som den var, ganska seg men funkar ju ändå. Efter skolan hade vi ett litet möte inför resan till hovfjället med skolan. Det ska faktiskt bli riktigt kul att komma iväg med massa kompisar i två dagar. Dock vet jag redan nu att det kommer vara jobbigt med tanke på att Eriks sista andetag var i en skidbacke. Men det kommer nog lösa sig bra. Efter vi varit på de åkte jag och Sofie till gymmet, det var riktigt skönt att köra lite styrka igen. Så nu ska jag komma igång igen som jag körde innan vilket jag tyckte om otroligt mycket. Sen nu på kvällen har jag bara pluggat inför en redovisning imorgon som jag hoppas kommer gå bra. 

Bilder från Hovfjället förra året ! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: