Taggad till 1000!

Denna dagen har varit lång och jag ska sova snart eftersom jag ska upp strax efter 4.. Idag har jag packat de sista, fixat lite hemma och spelat match. Matchen slutade med 2-1 till Torslanda tyvärr och för mig kädes det inte helt bra varken spelet eller i kroppen men trots det fick jag pris som matchens lirare vilket var en rolig överraskning. Sen nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt och kollat några avsnitt på The O.C. Jag ska fixa några inlägg som kommer upp under veckan vi är i Spanien men lovar inte någon uppdatering utan jag uppdaterar när jag kan eftersom jag bara har mobilen med. Men jag är så galet taggad och om bara några timmar åker vi!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: