Så sjukt jävla bra!

Det är inte så mycket uppdatering nu eftersom det är mycket som händer. Snart är det sommarlov men innan dess är det några dagar som jag er fram emot riktigt mycket. 
Igår var vi lediga och på kvällen var jag hos Mathias med andra kompsiar också. Jag hade en riktigt bra och rolig kväll, vet egentligen inte vad det var som gjorde den så bra men det var så bra stämning och allt var på topp. 
Snart ska jag börja fixa mig för en lång dag i Göteborg. Jag och pappa ska in efter lunch och kolla runt lite innan vi äter middag och går till Ullevi för att så Håkan. Är så sjukt taggad och tror verkligen att det kommer bli een grym konsert! Men jag ska försöka ta så mycket kort jag kan, ska låna Emelies lilla kamera eftersom man inte får ha med sig systemkameror in. Det hade vart ganska coolt att ta bilder på systemisen eftersom det hade blivit grymma bilder antagligen. Men jaja, detta blir nog bra ändå!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: