obeskrivligt!

Hela dagen igår var bara underbar! Från början till slut! Lite kvalitets tid med pappa innan konserten, middag på resturang och sedan kom även pappas bror och hans fru. Sedan gick vi bort mot Ullevi där det var en otrolig stämning, helt underbart. Alla var glada och det var hur mycket folk som helst. Var i "partyzon" eller va den kallades lite innan vi gick in på Ullevi. Där väntade vi ca 1 timma innan Håkan drog igång. Konserten var magisk, kan verkligen inte beskriva den men den var hur bra som helst. Det enda som kunde ha blivit bättre var om jag var där ed vänner längst fram. Eftersom våra platser var väldigt långt bak så var det väl inte samma upplevelse riktigt, men jag är glad att jag gick dit och denna konserten kommer jag aldrig glömma! Jag tog även lite bilder och filmade en del så jag ska försöka fixa ihop det så fort jag kan. 
 
Idag har jag hjälpt pappa ute med altanen. Har byggt massor och även passat min kusin och hans familjs hund. Så det har varit en ganska lugn dag och snart ska jag iväg på träning i det fina vädret. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: