Match!

Detta har varit en förhållandevis bra måndag. Sista veckan nu innan sommarlovsvecksn drar igång och nu har vi ingenting kvar att göra. Därför blir det mest filmer och lekar på lektionerna. Efter skolan gick jag en snabbis till farmor och farfar för att fixa några bilder. Sen åkte jag kom och tog det lite lugnt innan matchen som spelades på kvällen. En bra match men "som vanligt" orkar vi inte stå emot på samma sätt i andra halvlek och det blir flera mål bakåt. Fortfarande 0 poäng i div1 vilket är segt med tanke på att värst spel är ofta bra och vi förtjänar mer. Men det går ju ut på att göra flest mål vilket vi inte gör. Nu ligger jag iallafall i min säng och ska snart sova. Imorgon är det mycket på schemat så det blir inte så mycket vila imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: