Lyckad torsdag!

Dagen igår på donsö var riktigt bra och skön. Vi låg och solade vid poolen fram tills strax efter 14. Så på dem timmarna fick vi lite färg och hade det skönt. Sen träffade vi alicias kompisar som åkte med när jag och Alicia skulle bada, första doppet för mig i år! Sedan strax innan 16 tog jag båten hem för att hinna hem innan 18. På kvällen hade vi träning g som gick helt okej och efter den hade vi lite "lagfest/lagkväll" i klubbstugan med middag, "lekar" och lite annat inför Spanien osv. Kom hem vid 12 och då fixade jag lite små saker innan jag gick och la mig. Idag ska jag packa till Spanien och städa mitt rum, eventuellt åker vi till Tjörn ikväll dock lite osäkra eftersom det troligtvis ska vara dåligt väder. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: