Lördag!

Idag har det inte blivit någon uppdatering endast för att jag är trött och lat. Men idag har jag både klippt mig och färgat håret, fick klippa väldigt mycket kändes det som och det är faktiskt kort nu.. Men det behövdes verkligen eftersom jag hade så otroligt slitet hår. Senhar jag tagit det lugnt, packat om och packat klart inför Spanien. Jag kommer ha Sveriges fulaste resväska men häldre en som är lite3 för stor så jag kan shoppa lite än en som jag knappt får plats i. Nu ska jag fixa mina minneskort till kameran så att dem är tomma och sen ska jag kolla på serier och ta det lugnt. Imorgon ska jag fixa det sista innan resan, städa mitt rum och spela match. 

Bild från balen med mina älskade tjejer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: