Spanien Dag 5- Barcelona + kväll!

Fotbollsdagarna var slut och vi hade endast 2 dagar kvar i Spanien innan vi skulle nege oss hemmåt. Fredagen spenderades i Barcelona, jag kan säga redan nu att dit vill jag igen och uppleva under flera dagar. Vi hade det väldigt stressigt eftersom det var så mycket vi ville hinna med. Först besökte vi Camp Nou vilket jag tycker var en upplevelse som var häftig. Sedan blev vi släppta i "city" så skulle vi gå till stranden som vi trodde låg närma men det visade sig ta 45 minuter att gå dit.. Och vi som även villa shoppa var väldigt stressade. Men vi badade och torkade i solen innan vi tog taxi tillbaka till affärerna igen. Med tanke på att vi hade ca 2 timmar att shoppa så stressade vi otroligt mycket men vi fick ändå kollat lite. Men som sagt, jag skulle behöva mycket mer tid i denna stad som verkar helt fantastisk. 
På kvällen var vi ett gäng som gick ut i Salou och hade det otroligt kul. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: