Nytt: Parfym- Juicy Couture

När jag var i Göteborg en sväng förra veckan var det en sak jag ville få med mig hem och det var en parfym. När vi var i Spanien tänkte jag köpa en ny men kunde inte bestämma mig för vilken så jag väntade tills vi kom till Sverige. Så när jag var i Göteborg passade ja<g på att köpa en ny eftersom jag hittade en som jag gillade. Jag köpte Juicy Couture, Courture La La, jag hade inte sett just denna tidigare men det var precis en sån här jag var ute efter. En parfym som doftar somrigt och sött som passar bra nu på sommaren eftersom min andra söta börjar ta slut. Men denna gillar jag iallafall jätte mycket och är väldigt glad att jag köpte den! 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: