Nytt: Första intrycket!

Tänkte visa och skriva lite om en produkt som jag köpte förra veckan. 
Det är en lätt/tunn bas som jag använder i mitt ansikte för att jämna ut huden lite. Den är väldigt tunn och täcker inte så mycket om man inte lägger på flera lager. Jag har bara använt den några gånger men första intrycket är väldigt bra. Jag gillar verkligen att ha denna och endast ett puder över och ha mascara om jag ska ha smink nu på sommaren, eftersom jag vill få sol i ansiktet och inte ha massa smink i vägen. Jag kan tänka mig att denna är liknande som en BB cream ungefär och det är ett väldigt bra alternativ. 
Detta är iallafall en Sheer Tint Base från Glo-minerals i färgen honey och den finns att köpa på b.la Grand Parfymeri i Göteborg!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: