Mysig kväll!

Dagen idag gick från skit till det bättre. Började med att vi kom till jobbet och allt gick bara dåligt i början, sedan gick det väl bättre och bättre och tillslut flöt det på ganska bra. När jag duschat och vart hemma en stund kom pappa så åkte vi till Göteborg och var där i några timmar. Först åt vi på ett väldigt bra och mysigt ställe som hade lite speciell men god mat. Sedan gick vi runt så visade pappa lite andra delar av Göteborg innan vi satte oss i bilen och åkte runt lite till. Insåg verkligen hur liten del av Göteborg jag kan och har varit i. Jag är alltid på samma ställen och har aldrig riktigt upplevt hela Göteborg egentligen. Så i framtiden ska jag ta mig lite längre ifrån all shopping och se lite mer! Vi kom hem för ungefär en timma sedan och nu ska jag gå och lägga mig, imorgon börjar jag 11 så det blir lite sovmorgon iallafall! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: