Jag är hemma igen!

Nu är jag hemma i Sverige igen efter en helt otrolig vecka i Spanien med laget. Det är helt oneskrivligt hur bra jag haft det! Jag har haft så sjukt kul och denna resa kommer jag aldrig glömma. Dock brände jag mig sista dagen på i princip hela kroppen eftersom jag helt solade och så kom även min hosta tillbaka vilket gjorde att jag mådde riktigt dåligt på hem resan och hela dagen idag. Men nu känns det som jag börjar återhämta mig men tar det lugnt ikväll ändå. Jag har gått igenom alla bilder vilket var över 1000 bilder (!!) och valt ut lite mer än 100 bilder. Jag ska försöka visa dem och skriva vad vi gjort de olika dagarna. Dessa inlägg kommer ut i veeckan förhoppningsvis! 
 
Jag mår såå himla bra av dessa tjejer, otroligt glad att jag spelar i just detta lag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: