Tillbaka i skolan !

Och idag börjar skolan igen. Det var jobbigt att gå upp imorse men jag tog mig upp trots min förkyldning. Kommer troligtvis ta det lugnt veckan ut för att inte bli värre. Men nu är det tillbaka till skolan och jag hoppas verkligen att denna terminen blir bra. Så många säger att det är den bästa så hoppas att det blir så för mig också. Har ju det stora och jobbiga gymnasie valet kvar och nationella proven.. Men får hoppas att allt går bra och att detta blir toppen. Längtar tills vi går ut 9:an och ser fram emot såå himla mycket! Slutar nu och ska köra några kompisar sen ska jag vila innan det blir middag med tjejerna ikväll. Elin kom hem från Thailand inatt så vi ska prata lite med henne och så ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: