Serier hela kvällen.. !

Och jag har bara fortsatt att kolla på Gossip Girl hela kvällen. Varit så osocial man kan vara men är helt besatt nu.. Jag har inte jätte långt kvar heller så ska försöka kolla klart ganska snabbt så jag kan fokusera på skolan sen. Blir att jag kollar på Serier annars istället för att plugga och sova t.ex..  Men har fixat inlägg till imorgon eftersom jag aldrig uppdaterar på skoltid typ. Ska försöka bli bättre på det. Dock tycker jag att det är väldigt tråkigt att läsa om när man är i skolan.. Men får komma på något. Nu ska jag och lägga mig, börjar 9.10 imrgon vilket är riktigt gött. Dock går vi 1 timma längre på fredagar denna terminen, så slutar kl 15 .. Men sjukt skönt att det redan är fredag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: