Nyårslöften 2014!


  • Fortsätta med träningen och bygga en stark och hälsosam kropp! Jag vill fortsätta träningen som jag hållt på nu på höstterminen. Jag känner själv att jag verkligen mår bra av det och jag tycker att det är riktigt kul. 
  • Äta nyttigare och tänka lite extra på vad jag äter! Jag har börjat bra och ska fortsätta. Jag vill inte ta bort något, bara lägga till lite nyttigare saker. Lägga till mycket sallad och äta fräschare mat om man säger så, Inte lika mycket skräpmat. Jag ska äta godis och chips och liknande på fredagar och lördagar. Detta gör ju att kroppen mår mycket bättre i huvudtaget, men jag ska fortfarande äta i samma mängd som jag gör nu för att orka med träning och annat. 
  • Försöka ge allt i skolan, både avsluta 9an bra och börja gymnasiet på topp! Jag vill verkligen lyckas på de nationella proven men jag ska ändå inte stressa ihjäl mig för dom. Sen vill jag få en bra start på gymnasiet och jag hoppas att jag väljer rätt och lyckas. 
  • Jobba i sommar! Jag måste jobba i sommar för att få ihop lite pengar till grejer. 
  • Ha sjukt kul! Jag ska iväg på flera mindre resor, sluta högstadiet, börja gymnasiet, fylla 16 och mycket mer. Jag ska ha såå himla kul. 
  • "Våga satsa för att vinna!"  Jag ska våga mer. Är ganska trött på att vara så mesig som jag alltid varit. Jag ska våga stå upp för mig och satsa mer. I fotbollen ska jag inte vara försiktig längre. Även i andra samanhang ska jag våga mer. 
  • Spara mina pengar! Jag ska verkligen försöka så gott jag kan och göra allt för att kunna spara lite pengar från mitt barnbidrag/studiebidrag. Det senaste året var jag sjukt dålig så ska verkligen förbättra mig!

Detta är mina nyårslöften som jag har år 2014. De är väl ganska normala löften egentligen men det är även detta jag har. Jag ska verkligen fullfölja dessa löften fullt ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: