No Pain, No Gain!

Verkligen jobbig träning idag igen. Vi kör extra mycket kondition nu eftersom typ ingen har bra kondition längre. 
Och jag kan bara säga att det är sjuuuukt jobbigt, någon normal kunde gå i samma takt som jag sprang i slutet asså. Det gick verkligen riktigt långsamt.. Plus att jag har ont i varje kroppsdel, värk + träningsvärk.. Men nu är jag påväg tillbaka upp igen och måste pressa mig själv annars komemr jag ingen stans! Nu har jag fått i mig mat och duschat och ska snart gå och lägga mig. Imorgon ska jag inte till skolan eftersom jag ska på begravning. Men ska gå upp vid 8 ändå för att sätta mig och plugga lite innan. Kommer nog inte uppdatera så mycket imorgon men kanske något, hoppas ni har förståelse!

Bildbrist..Gothia Cup 2010!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: