Mina Nyårslöften 2013!

Detta är då mina nyårslöften för året som gick. Tänkte berätta om hur jag upplever att det gått med dom. Det är ju ganska standard nyårslöften men ändå. Jag är i helhet ganska nöjd med hur jag hållt dom, tycker att jag lyckats ganska bra. Imorgon kommer mina nyårs löften för 2014. Jag har inte hunnit fixa detta tidigare så det får bli lite sent, bättre sent än aldrig!

  • Komma igång med träningen: Detta tycker jag att jag lyckats med till och från. Delvis har det gått riktigt bra, men sen har jag haft veckor utan gymmande och sånt. Jag tycker framförallt att från september- november gick riktigt bra. Jag ska ju inte pressa mig själv för mycket heller, så jag har väl ändå klarat det bra. 
  • Satsa på Fotbollen så gått det går: Satsa och satsa, jag har inte gjort något jätte extra men jag har ju fortsatt och utväcklats väldigt mycket. För ett år sedan hade jag ingen aning alls om hur det skulle bli med fotbollen, laget var knappt kvar och det var nära att jag bara skulle skita i allt. Men som tur var löste det sig riktigt bra och det har gått bättre än väntat! 
  • Satsa på skolan och försöka höja mina betyg: Vårterminen i 8:an tycker jag att jag satsade ganska mycket på skolan, gjorde mycket för att höja mina betyg, vilket jag gjorde så det var ju jätte kul. Höstterminen i 9:an har jag väl inte satsat lika mycket, jag har gjort det jag ska men inget jätte extra för att höja mig. Jag är nöjd med min insats i skolan och jag har höjt mig sammanlagt 37p tror jag från att jag fick mina första betyg.
  • Försöka skaffa något litet extra jobb: Denna punkten är ju väldigt svår när man är 14/15 år. Det är inte så många som vill ha en då eftersom man inte får göra så mycket. Men ett litet sommarjobb jag hade var ju på Gothia Cup, vilket var jätte bra för mig! 
  • Njuta av livet och ta vara på varenda dag: Detta har jag inte gjort fullt ut. Skulle verkligen behövt göra detta mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: