Massa kläder!

Somnade efter 3 inatt och det förklarar ju varför jag vaknade nu.  Kvällen igår var trevlig kan man väl säga. Hag tröttnade efter ett tag på pappas historier som jag redan hört. Mina kusiner gick vid tolv typ och dom vuxna gick vid två tror jag. Men jag gick ner till mitt rum och gjorde annat när mina kusiner fick. Jag fick en stor kasse med kläder av Johanna så jag fixade lite i min garderob så jag skulle få plats. Den är verkligen full nu, använder min till och med av lådorna uppe på den.. Men det är kul med kläder :) nu ska jag gå upp och sen ska jag nog träffa Emelie. Hoppas att de sista dagarna på lovet blir bra! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du visa lite av de kläder du fick? De plagg som du kommer använda.

Svar: Det fixar jag! ;)
Anna Stockelid

2014-01-04 @ 15:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: