Jobbig träning för mig!

Fyyy vilken jobbig träning det blev för mig. Egentligen var det ingen jätte jobbig träning men eftersom min kondition ligger på -100 för tillfället så var jag ju trött efter uppvärmningen.. Så nu har jag fått mig en liten (ganska stor) tankeställare och insett att jag verkligen måste träna min kondition. Eftersom jag tycker det är så extremt tråkigt så gör jag det aldrig men nu måste jag. En sak som var lite kul var att vi spelade match med några från Lerums dam lag. Dom var ganska få men det var ändå kul att testa lite nytt. Nu har jag precis ätit en riktigt välbehövlig kvällsmacka och ska gå och lägga mig nu. Imorgon är det en lång dag som väntar men ska försöka uppdatera mellan allt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: