Gymma & PH!

Detta har varit i princip en lika dan Onsdag som alla andra Onsdagar typ. Först en lång och ganska tråkigt skoldag med sega lektioner. Efter skolan gick jag till gymmet och körde i ca 1,5 timma innan jag traskade hemmåt i kylan och snön. När jag kom hem duschade jag och åt lite för att sedan kolla på Paradise Hotel. Och som vanligt så somnade jag till lite och fick se om stora delar av avsnittet. Lite besviken men ändå inte, jag ska inte avslöja något eftersom inte alla sett än, men nästa vecka kommer blir galen tror jag. Nu har jag precis ätit lite middag och ska sätta mig och plugga lite grann. Jag ska framförallt göra en Hemkunskaps uppgift som jag missat när jag varit borta. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: