Göteborg & Träning!

Full rulle idag också verkligen. Skoldagen var som vanligt, inget jätte speciellt. Efter skolan åkte jag och Emelie till Göteborg för jag skulle framförallt lämna in min klocka på lagning eftersom den gått sönder, men vi kollade lite också. Men eftersom jag skulle på träning vid 19 så hade vi inte jätte lång tid att kolla men vi fick kollat i några affärer iallafall. Dock fick jag bara köpt mig lite underkläder som jag behövde, men det blev inget annat denna gången. Det är väl bra på ett sätt ändå, så får jag sparat lite pengar till senare denna månaden ;) Men sen var jag på träning som var både jobbig och lite skön på samma gång. Vi var inte så många och det var en del snö på planen så det var lite lugnt och sedan lite jobbigt också. Men nu har jag fräschat till mig lite och sånt och ska snart gå och lägga mig. Imorgon ska jag troligtvis till gymmet innan skolan eftersom vi börjar kl 9.10, så slipper jag göra det efter skolan och så. Jag känner att jag inte orkar det så kör all in på morgonen. Så jag ska gå och lägga mig nu så att jag orkar upp imorgon!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: