Svar- Nitskärp!

Fick en fråga igår om vart mitt nitskärp var ifrån. 
Jag köpte det för över 1 år sedan vet inte riktigt när men länge sedan. Och då köpte jag det på Chelsea i Göteborg för 199kr. Eftersom jag nvänder det nästan varje dag så är jag jätte glad att jag köpte det. Nu har det dock blivit ganska slitet och nitarna börjar bli lite gula.. Men jag har hört att dom kan bli det på vilket nitskärp som helst, även dom dyrare. Men jag är väldigt nöjd med detta och ska nog köpa ett nytt snart.
Här under är några olika outfits jag använt det till! (Ljuset är lite konstigt på vissa bilder men nitarna är iallafall silvriga/gråa/svarta och inte guldiga som det kan se ut som!)


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: