Bra träning!

Träningen var över lag ganska bra tycker jag. Var lite less i slutet och tröttnade lite eftersom vi spelade match i typ 45 minuter. Men i början spelade vi riktigt bra, så det var kul då :) Avslutade med några ruscher och så och det kändes faktiskt lite bättre med konditionen idag än vad det gjort innan. När jag kom hem duschade jag och åt även lite. Nu har jag precis packat lite mer så ligger ganska bra till inför "resan". Imorgon ska jag gymma, köpa godis/annat gott att ha med på resan, laga lite mat till resan och sånt. Så har lite att göra imorgon ändå och det kommer nog vara fullt upp. Jag har verkligen ingen inspiration alls på inlägg så måste försöka fixa det imorgon! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: