Bra skoldag!

Jag gillar verkligen Tisdagar, skoldagen är riktigt skön och sen träning på kvällen. Denna terminen har vi Hemkunskap så det började vi med att ha, och vi gjorde Blåbärs scones idag. Dom såg sjukt äckliga ut och dom var väl inte jätte goda men det tycker väl typ lärarna. Sen hade vi skapande skola denna veckan så det är en kille som är och pratar om skrivande och muntliga framföranden om man säger så. Så vi hade lite sånna övningar med honom idag och sen hade vi bara två lektioner till efter lunch. Bra och skön dag som slutar tidigt också. Nu har jag fått liite mat i magen och ska lägga mig och kolla på ett Gossip Girl avsnitt och så kommer jag antagligen somna också. Men då är jag förhoppningsvis piggare till träningen sen.

Bild från Stockholm, April 2013!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: