Bra dag!

Uppdateringen idag har ju verkligen varit sämst. Men jag hade lite "planer" om hur jag skulle uppdatera men det blev inte av något av det.. Men jag har ändå haft en bra dag. Skoldagen var lång men gick ändå hyfsat fort. Efter skolan åkte jag och Emelie (Elin åkte även tåget med oss) till Göteborg för att göra lite olika saker. Först åkte vi till MM Sports för att jag skulle köpa protein pulver och shaker. Det hittade vi ganska fort så köpte det och sen gick vi till ett ställe för att äta Frozen Yoghurt. Det var inte så gott som jag trodde att det skulle vara så blev lite besviken men det var väl gott iallafall. Sen tog vi oss till en spårvagn för att åka tillbaka till centralen och gå till ett gymnasium på öppet hus. Vi var inte där så länge men jag kände att jag ville kolla lite på skolan och känna på det lite. Har verkligen ett jobbigt val, det är riktigt svårt tycker jag. Efter vi varit där gick vi och kollade i några affärer för att hitta en svart kjol eller klänning till mig. Jag ska på begravning för min morfar på fredag så jag var tvungen att köpa något. Och jag hittade en kjol som det troligtvis kommer bilder på imorgon. När vi kom tillbaka till Lerum gick jag direkt till gymmet och var där i ca 1,5 timma. Riktigt skönt och bra gick det tycker jag. Nu har jag ätit, duschat mm och ska gå och lägga mig. Jag hoppas verkligen på en bra dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: