Bra dag!

Detta har varit en riktigt bra och rolig dag. Först en skön skoldag och efter den gick jag och Emelie till Emelies mammas butik och så tog hon några kort på oss med lite nya varor och så. Det tog ett tag eftersom vi aldrig blev nöjda typ.. ;) Sen gick vi och köpte thaimat och tog med det hem till Emelie. Där satte vi oss framför TVn med Paradise Hotel på och åt maten. Sen gick jag hem och somnade lite innan träningen. Det var inte jätte kallt men det började snöa och det snöade massor och det var ju ganska jobbigt.  Nu har jag duschat och ätit lite och nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon ska jag till tandläkaren på morgonen så kommer lite sent till skolan. Men annars är det vanlig skoldag och sedan ska jag gymma :) Måste även plugga lite också.. Jag har skjutit upp det ett tag n så känner att jag måste ta tag i det nu. 




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilka grymt fina bilder du tar!
Vad använder du för kamera? :)

2014-01-29 @ 06:11:35 - http://nattstad.se/jenniferhholmgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: