2014!!

Mitt första inlägg på bloggen 2014! Känns faktiskt bra att 2013 är över, har mycket att se fram emot det kommande året så det är ju grymt! Kvällen igår blev iallafall lyckad. Jag åt lite tidigare och sedan hälsade jag bara på släkten innan jag åkte till Emelie där Sofie och Adelia också var. Sen vid nio gick vi till Alfred där det var lite andra kompisar också så hade vi det kul, pratade med några som jag annars inte pratar så mycket med. Men det var kul, gick hem till Adelia vid halv tre och somnade inte försen typ halv fem. Vi vaknade ändå ganska tidigt idag så fixade undan sängar och sånt och sen gick jag. Ganska skönt att komma hem i bra tid. Nu ska jag sätta på ett Gossip Girl avsnitt och ta det lugnt, alla i familjen är trötta så det blir nog en lugn dag.

Haha sjukt ful bild på mig, men nyår i Thailand för ett år sen! Haha vi hade bara varit där i typ 2 dar och det förklarar varför jag är så jävla blek! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: