12 timmars sömn!

Så skönt som jag sov inatt har jag inte sovit på extremt länge. Sov hela 12 timmar och vaknade verkligen utvilad. Så himla skönt, jag brukar annars sova runt 6-7 timmar så detta var ju toppen. Jag vaknade alltså halv ett och gick inte upp försten ett, då jag direkt åt lunch. Nu ligger jag proppmätt och seg i min säng igen. Men ska nog försöka fixa lite saker här hemma, gotografera eller något sånt. Då gör jag iallafall något, får se om ag kommer på något annat att göra senare också. Mitt gymkort gick ut i Tisdags så nu kan jag inte gymma heller. Ska nog köpa ett nytt på actic eftersom pappa inte är jätte sugen på att börja på Life verkar det som. Känner att jag vill träna nu ;/ 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: