Värsta väckningen på länge!

Otroligt skönt att börja kl.13 vilket endast blev ca 2 timmar i skolan. Dock vaknade jag strax innan 9 av att jag hör att hus larmet sätts igång och att någon låser dörren. Alltså vet inte denna personen (som var min bror) att jag var hemma och låg och sov.. så jag fick panik och sprang allt va jag kunde upp och slängde mig för att stänga av larmet innan det "utlöstet", som innebär att det tjuter helt galet mycket. Men jag hann och min bror och mamma som var vid bilen hann få en rejäl utskällning innan jag gick och la mig igen ;) Vaknade sen vid 11 och satte mig i sängen och pluggade lite, gjorde inte mycket men lite iallafall. Och vid 12 började jag göra iordning mig för att åka till skolan strax innan 13. Nu har jag precis ätit lite efter att ha varit i skolan. Ska plugga nu innan jag åker med Pappa och Emelie in till Göteborg för att kolla på UF Mässan som min bror står på och möter upp mamma där inne. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: