Typisk måndag!

Jaha, då har denna dagen gått. Efter skolan gick jag till gymmet och körde i ca 1,5 timme. Känner mig mer och mer hemma för varje gång jag går dit typ. Vågar testa nya saker och göra min grej liksom så det är kul nu. När jag kom hem satte jag på PH (som var lite av en besvikelse idag, ganska tråkigt avsnitt när det är så få kvar) och så gjorde jag även en "mugcake". Fick mixa ihop lite eget och göra lite som kändes bra eftersom vi inte hade alla ingridienser hemma, men den blev god och mäktig. Efter jag duschat blev jag hur trött som helst så vilade lite innan jag satte mig och pluggade. Jag som är expert på att skjuta upp saker fick iallafall gjort några tal i matteboken tills jag kom till en uppgift jag inte fattade alls och gav upp. Men nu känner jag att min hals gör lite ont faktiskt så ska gå och lägga mig och försöka sova.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: