Repris!

Orkade inte uppdatera igår, men gjorde inget speciellt  på dagen ändå så kände att det var lite onödigt. På kvällen träffade jag lite kompisar hos Emelie där vi kollade på film och lite så. Somnade ganska sent så vaknade vid 12. Nu sitter jag och kollar på reprisen på damernas längdåknings stafett i OS som dom vann, missade ju den eftersom jag sov och vill liksom se ;) Förkylningen försvinner inte alls så jag blir väl liggandes inne idag också. Skolan börjar på måndag igen och det hade ju vart bra om jag var frisk då iallafall. Ska försöka plugga lite och sen kommer jag väl spela lite sims också. Måste bara säga att det är sjukt kul, det var såå himla länge sen jag spelade så nu är jag typ fast. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: